Download facebook video

E.g. Url: https://www.facebook.com/cnn/videos/10155583907466509/
or ID: 10155583907466509

Tips:Replace Url: The fastest way to download a facebook video.
Replace: https://www.facebook.com/thisisinsider/videos/1582105862096806/
to: https://www.fbodownloader.info/thisisinsider/videos/1582105862096806/

How to copy Facebook Video Url

Right click on video -> Show video URL -> Copy Url
Plies
Plies
10/11/2017. Facebook

Download facebook video Damn My P O FLORIDA Tpain DjKhaled TrickDaddyDollars Richforever Plies CheckCall

Damn My P.O #FLORIDA..... @Tpain @DjKhaled @TrickDaddyDollars @Richforever #Plies #CheckCallin #RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton #BetAwards
Embed Facebook Video
Video Loading ...
Download facebook video Damn My P O FLORIDA Tpain DjKhaled TrickDaddyDollars Richforever Plies CheckCall
7008 likes - 336 comments

10/336 Top Comments

View all comments on facebook
Latoya Brown-Blackwell
Brian Rosa
Stevenson Freeman
Bianca Lynette
KeishaandJames Golden
Tamekia Woghiren
Michelle Turner
Mwink Gordon
Shameka Philip
Charles Curlee

More videos from Plies

Plies
Plies
11/23/2017 at 20:11. Facebook
Plies Secret: "U Gotta Relax The Turkey".... #Plies #CheckCallin #PurpleHeart #FEMA #RealHitta #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Plies Secret: "U Gotta Relax The Turkey" Plies CheckCallin PurpleHeart FEMA RealHitta
FACEBOOK
Courtney Thomas
Tiffany Brown
Plies
Plies
yesterday at 01:07. Facebook
Honey Baked Ham..... #Plies #CheckCallin #PurpleHeart #RealHitta #FEMA #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Honey Baked Ham Plies CheckCallin PurpleHeart RealHitta FEMA RanOffOnDaPlugTwice
FACEBOOK
Eddie Jordan
Shenica BellaQueen Walden
Plies
Plies
yesterday at 00:24. Facebook
Popeyes Y'all Better Give This Woman A Raise She's The Sweetest Popeyes Employee I Met In My Life... She Ain't Ask Me 2 Move Off Her Timer Or Nothing..: #Plies #CheckCallin #PurpleHeart #RealHitta #FEMA #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Popeyes Y'all Better Give This Woman A Raise She's The Sweetest Popeyes
FACEBOOK
Kali Love
Tiffany Smith
Plies
Plies
11/21/2017 at 21:17. Facebook
If U Coming Over My House Dis Year 4 Thanksgiving Its All About Presentation....‍♂ #Plies #CheckCallin #PurpleHeart #FEMA #RealHitta #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video If U Coming Over My House Dis Year 4 Thanksgiving Its All
FACEBOOK
Toni Hartley
Anitria White
Plies
Plies
11/21/2017 at 16:53. Facebook
"Mr Grab'em By The Pw*ssy"..... He Like 2 Grab Dat Lil Pw*ssy.... #Plies #FEMA #CheckCallin #PurpleHeart #RealHitta #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video "Mr Grab'em By The Pw ssy" He Like 2 Grab Dat Lil
FACEBOOK
Michael Woudenberg
Jennifer Harris
Plies
Plies
11/16/2017 at 19:23. Facebook
$500 For The "Red Velvet Cake" & $100 For The "Sweet Potato Pie".... #RedVelvetBih #SweetPotatoBih with Video!!! #Plies #CheckCallin #PurpleHeart #FEMA #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video 500 For The "Red Velvet Cake" 100 For The "Sweet Potato
FACEBOOK
Sherry Burns
Sherria Reid
Plies
Plies
11/16/2017 at 13:31. Facebook
This Is Simply Beautiful "U Wanna Arguhhhhh" #Plies #CheckCallin #FEMA #RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video This Is Simply Beautiful "U Wanna Arguhhhhh" Plies CheckCallin FEMA RealHitta PurpleHeart
FACEBOOK
Melinda Marshall
Sharon Cavil
Plies
Plies
11/15/2017. Facebook
Thoughts???? #Plies #FEMA #RealHitta #PurpleHeart #CheckCallin #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Thoughts Plies FEMA RealHitta PurpleHeart CheckCallin RanOffOnDaPlugTwice RitzCarlton
FACEBOOK
Shaunacy Vondrae Ray
Michelle Deaton
Plies
Plies
11/15/2017. Facebook
Ion Speak No English Bih Ion Speak No English..... #Plies #NoEnglish #FEMA #CheckCallin RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Ion Speak No English Bih Ion Speak No English Plies NoEnglish FEMA
FACEBOOK
Jimmy Gulley
Talina Griner
Plies
Plies
11/14/2017. Facebook
"I know I'm late but I'm here!" #ForTheDickChallenge ✊@ThisIsLady #Plies #KodakBlack #TooMuchMoney #239 # #TooMuchMoneyVideo #Bts #CheckCallinVideo #CheckCallin #Gucci #Video #NewVideo #Florida #Miami #Tampa #Broward #FEMA #Model #photography #Photo #photographer #Model #CheckCallin #NbaYoungBoy #RealHitta #RacksUpToMyEar #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton #BigGatesRecords
Download facebook video "I know I'm late but I'm here " ForTheDickChallenge ✊ ThisIsLady Plies
FACEBOOK
Nathaniel Muh Guiness
Albert Roberts
Plies
Plies
11/13/2017. Facebook
(Student Athletes/Athletes) Let Me Say This First Ain't Trying To Tell Nobody What 2 Do.... Just Sharing A Conversation I Just Had With Somebody Else.... #Plies #RealHitta #CheckCallin #PurpleHeart #FEMA #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Student Athletes/Athletes Let Me Say This First Ain't Trying To Tell
FACEBOOK
Channitta Hill
Lynn Willams
Plies
Plies
11/12/2017. Facebook
Can I Sang 2 U Bae?? ‍♂ "U Got My Heart U Got My Mind"... (Song: @Kodakblack & @Plies "Heart & Mind) #Plies #FEMA #CheckCallin #RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Can I Sang 2 U Bae ‍♂️ "U Got My Heart U
FACEBOOK
Buffy Langham
Hattie McGee
Plies
Plies
11/12/2017. Facebook
My Day One @mikepouncey (Miami Dolphins) On Dat "F.E.M.A" Heavy Bih U A "Headache" @Plies & @Kodakblack #Plies #CheckCallin #RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video My Day One mikepouncey Miami Dolphins On Dat "F E M A"
FACEBOOK
Leandra Avilla
Tay Stevie
Plies
Plies
11/11/2017. Facebook
(Ladies) Yeah Im Talkin 2 U.... #Plies #FEMA #RealHitta #CheckCallin #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Ladies Yeah Im Talkin 2 U Plies FEMA RealHitta CheckCallin PurpleHeart RanOffOn
FACEBOOK
Demetrius Harris
Leandra Avilla
Plies
Plies
11/10/2017. Facebook
I Swea Dis Just Made My Whole Week..... "U Mad U Big Mad".... #Plies #CheckCallin #RealHitta #FEMA #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video I Swea Dis Just Made My Whole Week "U Mad U Big
FACEBOOK
Stacey Bolden
Mike Grant
Plies
Plies
11/10/2017. Facebook
Here Y'all Go Starting This Sh*t.... Ion Speak No English Bih... I'm On Da Flo Laughing Bih #Plies #NoEnglish #CheckCallin #FEMA #RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video Here Y'all Go Starting This Sh t Ion Speak No English Bih
FACEBOOK
Charles John Anthony Weber
Marlon Peter Moreau
Plies
Plies
11/10/2017. Facebook
All The Way From Japan Bih..... Ion Speak No English Bih.... #Plies #FEMA #CheckCallin #RealHitta #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video All The Way From Japan Bih Ion Speak No English Bih Plies
FACEBOOK
Cliff Spikes
Monee Martin
Plies
Plies
11/08/2017. Facebook
I Can't Argue With U..... U ...... #Plies #CheckCallin #RealHitta #FEMA #PurpleHeart #RanOffOnDaPlugTwice #RitzCarlton
Download facebook video I Can't Argue With U U Plies CheckCallin RealHitta FEMA PurpleHeart RanOffOnDaPlugTwice
FACEBOOK
Denise Wigfall
Malco Lingo